Poradna DeLonghi La Specialista EC 9335.M

Autor: Zdeněk Špurek | Vloženo: 17.11.2020 000 20:07 | Témata: Poradna DeLonghi La Specialista EC 9335.M

Zdeněk Špurek

Nelze se dostat přes první krok prvního spuštění

Při první spuštění kávovaru jsem postupoval přesně podle návodu. Na hlavním panelu bliká kontrolka "voda" a svítí kontrolka "šálek". Spustil jsem naplnění soustavy vodou, Voda z napěňovače vyteče (studená), zablikají všechny kontrolky a hlavní panel se dostane do původního stavu, tedy bliká kontrolka "voda" a svítí kontrolka "šálek". Nelze udělat nic jiného, než postup opakovat.

  • Standa Romanidis

    Standa Romanidis

    18. listopadu 2020 - Nejlepší odpověď Autor otázky označil tuto odpověď jako nejlepší.

    To musí být nějaký virus, mi to včera udělalo taky. Po spuštění postupu "první naplnění" opět totéž, opakoval jsem již 3x.

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne (1)
    • Zdeněk Špurek

      18. listopadu 2020 - Zdeněk Špurek

      Zdá se, že jsem na to přišel. V soustavě při prvním naplnění může zůstat vzduchová bublina. Řešením je vypnout přístroj, odebrat všechny volné části a převrátit ho vzhůru nohama na cca 15 s. Potom znovu spustit první naplnění. Mně to potom asi na třetí pokus zabralo.
      Jinak díky za reakci a snad moje zkušenost pomůže.


    • Standa Romanidis

      19. listopadu 2020 - Standa Romanidis

      Tak jsem to zkusil podle vašeho postupu. Můj problém byl poněkud komplikovanější, mám stroj už rok, šlape super, káva výborná. Já jsem spustil odvápnění a asi tam při nasazování nádržky zůstal vzduch. Po vaší radě jsem ho převrátil a pak zkoušel znova. Furt chyba, musel jsem přerušit odvápnění, vypnout ze zásuvky, přepnout na výrobu kávy, uvařit tři hrnky a pak znovu odvápnit, jinak se proces odvápnění pořád přerušoval. Teď už vše šlape. Díky za radu.


  • DeLonghi Group Zákaznická linka

    DeLonghi Group Zákaznická linka

    4. prosince 2020

    Dobrý den,

    první spuštění - tzv. zavodnění může v některých případech trvat o něco déle, prosím obracejte se vždy na naši zákaznickou linku, budeme s Vámi vše řešit dle konkrétní situace.


    Děkuji a přeji hezký den.


    Zákaznická linka DeLonghi, Kenwood, Braun
    e-mail: [email protected]

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano (2)
    • Ne

Tato otázka byla již uzavřena.

Autor otázky byl spokojen s obdrženou odpovědí, proto je otázka uzavřena a nelze na ni dále reagovat. Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.