Poradna DeLonghi EC 820.B

Autor: | Vloženo: 03.10.2015 000 13:25 | Témata: Poradna DeLonghi EC 820.B

Kávovár zaslán se špatně popsanými filtry

Má cenu kávovar reklamavat? U kávovaru byly tři vodní filtry..ale nejnižší z nich s obrázekem podu, a další dva hluboké na kterých byl obrázek pouze s jednou naběračkou..Tudíž nám chybí ten se dvěma. Používám tedy ten na pody na jednu kávu a jeden z tech hlubokých na dvě.

  • 23. října 2015 - Oficiální zástupce značky DeLonghi

    Dobrý den, kontaktujte autorizovaný servis, který vám na základě dokladu o koupi chybějící sítko zašle.

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne

Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.

Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.