Poradna DeLonghi Dedica EC 685.R

Autor: Andrea | Vloženo: 03.06.2022 000 10:47 | Témata: Poradna DeLonghi Dedica EC 685.R

Andrea

Neteče voda - první spuštění DeLonghi EC 685.R

Dobrý den,
mám nový kávovar DéLonghi EC 685.R. Vše jsem udělala podle návodu, nádržka je zacvaklá (z nádobky voda po zmáčknutí spodního těsnění teče), je v ní voda, kávovar je nahřátý - kontrolky neblikají. Chtěla jsem kávovar propláchnout, ale nic neteče, voda v nádržce neubývá a kávovar vydává hluk - hlučené cvakání. Pomáhala mi při tom kamarádka, která má stejný kávovar již několik let. Tento zvuk jí dělá její kávovar, když není řádně zacvaklá nádržka, zkoušely jsme to několikrát znovu zacvaknout a nasadit - stlačit, ale nic.
Prosím o radu, kde může být chyba.
Děkuji Andrea

  • Heureka.cz

    Heureka.cz

    3. června 2022

    Dobrý den,

    v tomto případě prosím kontaktujte zákaznickou linku výrobce, kde vám s nastavením poradí. Kontakt zasíláme zde: https://www.delonghi.com....

    S přáním pěkného dne,
    tým Heureka.cz

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
    • Andrea

      7. června 2022 - Andrea

      Dobrý den, byl vyzkoušení i další postup s napěňovačem. tento postup byl aplikován a bez výsledku, ani kapka vody. Kávovar byl předán na reklamaci. (Datart, Liberec Forum)


  • DeLonghi Group Zákaznická linka

    DeLonghi Group Zákaznická linka

    7. června 2022

    Dobrý den,
    zkuste prosím kávovar zavodnit otočením páčky nad napěňovačem do polohy I. Pokud ani v tuto chvíli voda nepoteče, pak doporučujeme kávovar reklamovat u prodejce nebo v servisu DeLonghi: https://www.delonghi.com...

    S pozdravem
    Zákaznická linka DeLonghi

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
    • Andrea

      7. června 2022 - Andrea

      Dobrý den, tento postup byl také aplikován a bez výsledku, ani kapka vody. Kávovar byl předán na reklamaci. (Datart Liberec Forum)


    • DeLonghi Group Zákaznická linka

      7. června 2022 - DeLonghi Group Zákaznická linka

      Dobrý den,
      to je nám líto, věřím že bude reklamace brzy vyřešena k Vaší spokojenosti.
      Děkujeme za zprávu.
      S pozdravem
      Zákaznická linka DeLonghi


Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.

Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.